tisdag 31 mars 2009

Då var det fixat

Före
Efter
Blev riktigt nöjd, så skönt det är nu. Blev bra mycket som försvann både på längden sen klippte jag även upp det bra mycket.
Har fått höra något mindre roligt. Det ska varslas 350 tjänster på Sandvik här i Gimo. Med andra ord så kommer Henke ryka:(. Aja dom blir inte avskedade förns 1 oktober så det är ju bara att hoppas på att det vänder innan dess.
Annars måste ju jag gå tillbaka till jobbet då å det vet jag inte om jag har så stor lust med egentligen. Men man får tänka possitivt, detär ju ändå tur att jag har en fast heltidstjänst att gå tillbaka till. Det behövs ju som sagt lite pengar när man bor i hus:/

5 kommentarer:

  1. Heeej Maria!! Tänkte precis fråga om han ryker nu när varslet sker.. men han e säker på att han måste gå llr?? men det är bra att det inte sker på direkten utan i oktober, men ändå!! så drygt...hoppas d går uppåt för sandvik tills okt! annars med lillgrabben?? kram Johanna o Nova

    SvaraRadera
  2. Åh va fin du är :) riktigt snyggt det vart..
    du 'r så fin så.. va stor oliver är..
    ska ni på klädpartyt hos alexandra?

    hoppas vi ses snaert-.

    kram

    SvaraRadera
  3. Det blev ju jättefint :) Känns skönt och fräscht med klippning mitt i alla spyor och bajsblöjor.

    Är fruktansvärt tråkigt med varslet men det har vi ju bara väntat på :( Vi hoppas att det vänder innan oktober. Sen kommer ju de som jobbat där och fått gå pga varslet få komma tillbaka om det vänder. Det är ju skönt det iaf. Jag är så skraj att det kommer bli fler som får gå när det kommer till kritan. Jag har ju ingen heltidstjänst att gå tillbaka till. Men det ska jag inte tänka på nu utan det blir senare problem som kanske ändå inte kommer...

    kramar

    SvaraRadera
  4. heej det blev jätte fint :) jaa usch hoppas att det vänder.. inte roligt att så många måste gå..

    SvaraRadera
  5. Snygg du blev i håret. Vart klippte du dig?

    /Lina
    www.gammalfjortis.se

    SvaraRadera