onsdag 11 mars 2009

Träning

Japp då är man hemma från träningen. Grymt jobbigt var det, dom började med den riktiga styrketräningen idag. Snacka om att man har bra tajming:/. Ska bli spännande å se om man kan röra sig imorgon, haha.

Nu har jag suttit å läst lite bloggar för att varva ner lite.
Vill passa på att säga ett stort Grattis till Emelie & Joakim som förlovade sig igår. Är så glad för eran skull:). Å bröllop skulle det bli inom ett år också.

Jag och Henke har ju snart varit förlovade i 5 år, så man kan ju lungt säga att vi har brutit lite på traditionen där;). Har alltid tänkt att jag inte ska gifta mig innan jag blir 25 år, men ni kan ju gissa om man känner sig sugen:).
Sen är det så att jag bara för några nätter sen drömde om att vi gifte oss, det var så romantiskt. Så nu vet jag hur jag vill ha mitt bröllop iaf, när nu den dagen kommer. Tror iof sig att jag drömde om det bara för att jag och Anna pratade om hennes och Fredriks bröllop dagen innan. Längtar tills jag får kika på deras bröllopsfoton:). Haha då kommer jag längta ännu mer, men men det kan jag ta;).

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.

3 kommentarer:

  1. Härligt att känna att man lever ;)

    Vi bestämmer hur vi gör i morgon då. Vore ju roligt men som du säger känns ju dumt om ingen annan kommer.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Vad kul :) Hur känner du för att göra med lunch? Spelar ingen roll för mig. Kanske lättast att äta hemma?
    Jag kan köra så är vi lika på den fronten sen ;) Ska försöka gå ut och få fram bilen under all snö ngn gång om Alexander somnar så det är fixat innan.

    kramar

    SvaraRadera
  3. Ja det ska vi, kommer ni också idag?:)

    SvaraRadera