söndag 22 mars 2009

Söndag

Idag har det varit en riktig segdag, precis som söndagar ska vara:). Blev dock ingen sovmorgon för min del, Oliver var ju pigg å glad vid halv sju så det var bara att kliva upp:/. Henke fick iaf sovmorgon, han sov till 11 nästan :o visst är man bra snäll ändå;).
Har inte gjort så mycket idag, Oliver har inte velat sova nästan någonting under dagen. Men jag fick tillslut honom att sova i vagnen en stund så det var skönt. Men det blev iaf en tidig sänggång för honom. Han somnade i matstolen när han satt å kollade på när jag klippte Henke. Det blev liksom helt tyst å då kollar man honom så klart, då har han slocknat:). Lägger ut en bild imorgon, orkar inte nu.

Imorgon ska vi åka till stan. Alexandra ska också med. Vi ska till Babyland och IKEA först sen blir det även Willys på hemvägen.

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen för om jag ska vara ärlig så känner jag mig lite sliten, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar