lördag 7 mars 2009

Babysim

Nu har vi varit på babysim, så mysigt det var=). Det var en väldigt stor grupp så till nästa gång skulle vi dela upp oss i två grupper istället. Så vi ska dit 30 min tidigare nästa lördag. Ska bli skönt att det inte kommer att vara så många då. Blev lite mycket för dom små.
Men det gick iaf jättebra och vi badade hela tiden ut.

När det var dags att åka hem så slocknade lilleman direkt i babyskyddet, men han vaknade när vi kom hem och då passade jag på att bada av honom lite. Vi duschade ju inte efter badet, ville inte att Oliver skulle bli kall så vi gick och böt om på en gång ist. Nu sover plutten iaf som en stock=). Å längtar redan till nästa lördag.

5 kommentarer:

  1. Fy fan så söt han är!och jag är faster till honom liksom , kan inte bli så mycket bättre ;).Hihi , ses ikväll darling förväntar mg att det är god mat! haha

    SvaraRadera
  2. ser supermysigt ut! ska börja med meja om en månad eller så tror jag :)

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt det ser ut! Jag längtar till nästa lördag :) Hoppas ni haft det trevligt i kväll!
    kramar

    SvaraRadera
  4. Åh han verka gilla o bada ju :) hihi ör de gjorde han väl!? hihi.härligt!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. hihi, googlade på babysim i gimo (tänkte försöka gå det med nästa bebba sen) och såg att ni gått på det med Oliver, så liten o söt han är :D

    Vilka är det som ordnar babysim i Gimo?

    Kram till er!

    SvaraRadera