måndag 23 mars 2009

Måndag

Den här veckan började inge vidare. Oliver sov typ ingenting natten som var. Sen vid halvsex i morse så ville han inte ens ligga kvar i sängen:/. Så då klev vi upp ist, efter ca en timme så somnade han i babysittern. Å varför ser man inte till att sova lite själv då för? Jo för då kommer man på 1000 saker som måste göras, suck. Tycker grymt synd om Henke som skulle gå till jobbet strax efter fem:/. Aja det är bara att hoppas på att det här vänder snart.

Vid halv tio åkte vi iväg in till stan iaf. Det märktes att det var måndag morgon, det var nästan inga alls på IKEA:). Vi åt först frukost där sen gick vi å strosade i nästan 2 timmar. Jag skulle ju inte ha så mycket, bara lite klädförvarings lådor så att jag kan lägga undan Oliver urväxta kläder. Alexandra handlade däremot en hel del skoj:). Är iaf väldigt stolt över mig själv som höll igen trotts att jag ville ha så mycket. Men så är det när man har den ekonomin som jag har:/.
När vi var klara där så blev det en sväng till Willys. Där blev det däremot en hel del shopping för mig. Gäller ju att passa på att storhandla när man ändå är inne i stan.

Nu ska jag krypa i säng. Är helt slut efter natten och dagens bravader

2 kommentarer:

  1. Tyvärr var Elvira för övertrött för simmet idag, hoppas på att det ska gå bättre nästa gång. Vilka fina bilder du hade från ert sim, ser så mysigt ut!
    Kommer ni på fikat på onsdag? Hoppas det är bra med er! kram

    SvaraRadera
  2. hoppas ni får sova natten som kommer!!
    Såå du får vila dej.. kram

    SvaraRadera