onsdag 4 mars 2009

Våran dag

Dagen började jättebra, Oliver sov så bra inatt. Han somnade strax innan 22.00 så sov han till 03.15 då det var dax för mat och blöjbyte sen somnade han direkt och sov till 08.00. Var så skönt att vakna upp och känna sig utvilad.

Sen har vi varit på ungmamma gruppen idag, det var lite nya där idag och vissa från förra gången var inte där idag. Men jag tror att det kommer att bli en bra grupp=). Fick en massa bra förslag på vad vi kunde hitta på framöver så det ska bli skoj.

Det är riktigt skoj att få sitta i selen:)

Är riktigt nöjd med att jag köpte den iaf, så skönt när han har sina dagar som han är så kinkig. Man blir inte alls lika låst och man kan hålla på och dona här hemma trotts att jag måste bära runt på skrutten.

Men när pappa kommer hem så kan man ju alltid busa med honom=)

3 kommentarer:

  1. jaa vi skulle ha gått men jag blev sjuk. värdens migrän :( hoppas det va kul. vi ska försöka komma på ondag :) kram malin och elias

    SvaraRadera
  2. haha ja, hittade din förut också genom Emelies blogg så jag har vart inne här och läst lite några gånger med :) hoppas allt är bra med er! kram emma & elvira

    SvaraRadera
  3. Åh vilken dag ni verka haft mysigt!!
    Fina ni är på fotona :) Stor han blivit :)
    kram

    SvaraRadera