lördag 21 mars 2009

Härlig dag

Vi började dagen med babysim, lika skoj som alltid:)
Plutten med pappa redo för bad;)
Oliver har börja tycka det är jättekul med alla leksaker i vattnet.

så nu får man ta å shoppa hem lite badleksaker;)

Efter badet åkte vi till Bettans och åt lite frukost,eller Henke & Fredrik åt frukost medans jag & Anna tog en fika. Gott va det iaf, hehe.
Efter det var det bara att åka hem å bada av lilleman. Såg då att han hade fått utslag, kan nog ha varit för att man inte duschade av honom direkt så han reagerade på kloret. Nästa gång ska jag nog ta med mig badolja så jag kan duscha av honom där ist. Ska försöka få med mig någon så att man kan få en hjälpande hand i omklädningsrummet;).

Efter jag hade badat Oliver så åt jag lite lunch. Sen drog vi iväg på långpromenad med Anna å Alexander. Eva å Yoshi följde också med en sväng men när vi gick förbi här hemma så avslutade dom sin promenad. Vi fortsatte iaf, gick å hämtade deras vovve så att han också skulle få sig en promenad i det fina vädret. Vart även handling på hemvägen. Vi var ca 2.5h å plutten sov hela tiden, sen fortsatte han att sova 15 min efter vi kom hem. Snacka om att bli trött efter badet, haha.
Va ju tänkt att jag å Oliver skulle iväg på kickoff med fotbolls brudarna vid fem, men det hoppade vi över å tur va nog det för Oliver va slut efter allt badande, sen så har han även blivit lite snorig:(. Hoppas han inte blir sjuk nu bara.
Till middag blev det iaf entrecote och potatisgratäng, mums. Köpte även hem så vi kan dippa grönsaker ikväll:)
Hoppas ni också har haft en bra lördag kram

2 kommentarer:

  1. Ni verkar haften kanon dag både med sim och promenad :) inte dåligt!!


    Kram

    SvaraRadera
  2. vad mysigt med babysim. hoppas allt är bra me er! Kram

    SvaraRadera