fredag 20 mars 2009

Fredag

Då var det helg igen då, eller nästan iaf;). Idag blev det att gå upp tidigt, plutten var pigg och glad redan vid sex så då var det bara att snällt kliva upp. Blev nog tidigt för att han somnade tidigt igår.
Igår var jag sliten kan jag säga, fy fean va trött jag var. Man börjar känna av att man får alldeles för lite sömn:/.
Blev iaf en promenad med Anna & Alexander, Jag gick lite tidigare eftersom jag skulle in på ica å handla lite åt Henke. Tror vi var ute ca 2,5h. Inte så konstigt att man var trött sen kanske;).

Idag måste jag städa här hemma, skulle ha gjort det igår men hade ingen ork eller lust. Så man får väl försöka ta tag i det idag, skulle ju vara skönt om det var lite fint här tills helgen kommer. Har börjat känna att jag håller på att bli förkyld så vi får se hur det här går. Skulle ju vara typiskt om man blir sjuk nu:(.

Nu ska jag slänga ihop lite frulle.

3 kommentarer:

  1. För oss blev det också tidig morgon. Alexander slog upp sina gråblå runt 5.30 idag med *suck* Blir tidig sänggång idag för jag börjar med känna mig sliten. Hoppas du fick sova ostört i natt.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Hej på er! Länge sen, va stor Oliver blivit :)
    Trevlig helg!

    kram Johanna & Nova

    SvaraRadera
  3. Ja precis har också hört andra som har börjat få lite problem på natten. Men inatt redan var Elvira mer som vanligt så förhoppningsvis är den fasen redan över nu.
    Tack detsamma, och hoppas vi ses någonting i veckan sen! Kram

    SvaraRadera