lördag 28 mars 2009

Onödigt

Känns extremt onödigt att ha tvättat bilen igår. Efter vi varit på babysimet idag så var den ju lika skitig igen ju:/. Aja den är fortfarande fin inuti iaf.

Lika skoj som vanligt var det på babysimet. Idag var faster Cillan med också. Va faktiskt skönt att vara två vuxna i vattnet. Vissa grepp e ju lite knepiga å då är det skönt att man är två.

Resten av våran dag kommer att bli väldigt lugn. Oliver ligger å sover nu så jag ska lägga mig å kika på nån film tror jag. Henke är ju i Stockholm idag med Danne. Dom skulle först käka med Hasse sen ska dom kolla på thaiboxning tror jag det va. Så han kommer inte hem förrän inatt nån gång. Men det ska nog gå bra ändå. Har ju min lilla bebi å mysa med;)

2 kommentarer:

  1. Fredrik tvättade också bilen häromdagen. Den är rätt skitig igen. Skulle också velat vara två vuxna idag kände jag. Vissa grejer känns jättesvåra när man är själv. Ska se om jag kan lura i Fredrik nästa lördag ;)

    Hoppas ni får en mysig lördagskväll!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Vi har också disney channel, haha. Bästa kanalen ju ;) Promenad innan vägningen låter jättebra. Klockan 12 vid vc?

    SvaraRadera