tisdag 10 mars 2009

Pissväder

Hatar när det blir så här. Igår kändes det ju som att det var på väg att bli vår. Och idag har det snöat HELA dan:( så less man blir. Jag vill ha sommar NU.
Vi har inte ens tagit en promenad idag, men vi var ute å skottade uppfarten och lekte med Yoshi en sväng. Tur att Henke och Robban tar ut Yoshi sen på långpromenad.

Imorgon är det ungmamma gruppen igen. Ska bli skoj å se om alla kommer imorgon.

Sen på torsdag är jag och Anna lite sugna på att åka till öf i Sävja. Tycker det verkar vara så bra där, sen skulle det vara kul att träffa alla igen. För er som inte vet så började vi träffas en grupp som var unga & gravida i höstas. Har ju inte träffat alla därifrån sen vi fått våra små, så det skulle vara jättekul om några av dom också var där.

4 kommentarer:

  1. Åh va kul, jag ska också försöka komma till öf på torsdag om jag hinner, håller på planerar dopet för fullt.. har ingen bra planering, få se om jag dyker upp jag med..

    Håller med dej ang vädret.. nu får de väl bli vår!?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad jag blev ledsen när jag tittade ut i morse *suck*. Jag älskar snö men nu ska det inte vara snö längre.

    Klockan 11 vid vc blir jättebra. Ses imorn! :)

    kramar

    SvaraRadera
  3. Va kul att du kikar in! Ser nu att jag oxå har varit in o kollat på din sida oxå, känner igen den =)
    Jo men visst, bröllopsklockor ringa =) Kan fortfarande inte tro att min Magnus gjorde de !Är så glad!
    Blir nog ingen öf för oss på torsda, lill pojken e såå snorig så blir nog hemma för oss hela veckan men nästa vecka så ska vi gå!
    Hur liten är din bebis?!

    SvaraRadera
  4. Ja man är ju alltid trött haha :) Ja absolut det tycker jag att vi ska ha det blir skit skojj någon solig dag haha Vi mår bra förutom gnällandet hur mår ni?Kram

    SvaraRadera