fredag 27 mars 2009

Jag är bra duktig ja;)

Blev ingen promenad på förmiddagen. Kom på att jag skulle städa bilden ist. Så jag klädde på Oliver å la honom i vagnen strax före 11 sen gick vi ut till garagen å började. Älskar verkligen att ha en nytvättad bil, den känns så fräch att köra då.
Lilleman ligger fortfarande å sover i vagnen så jag har till och med hunnit äta lunch också.
Får se om det blir en promenad lite senare ner till affären. Måste ju handla hem nå gott tills ikväll:).

Vad ska ni hitta på idag då?

5 kommentarer:

  1. Skulle haft picknick, men för många isbjörnar som blåser omkring trots att d e så soligt å fint. så vi har haft picknick i vardagsrummet:-)

    SvaraRadera
  2. tja! vi ska äta ute o sen kolla innebandy, hur är läget med er? ni måste visa mig Gimo runt nån dag!! eftersom man har killen där varje dag!:)

    SvaraRadera
  3. hejhej! Ja det ar sa harligt har borta! Drinker ananasdrinkar varje dag och ater massvis med glass!!!

    SvaraRadera
  4. Va skönt att du fått bilen fin :) Vi tvättade och fixade den igår :)

    Idag har vi kollat på stefan när han spelat hopckey bockey samt möblerat om :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej, nu funkar d o skriva till dig, har varit lite knasigt ibland, Han heter Kim och jobbar på GVH10, din då? =) ja en promenad vore jätte trevligt!!

    SvaraRadera