tisdag 24 mars 2009

Det bara fortsätter

Den här natten var den värsta natten jag varit med om. Oliver somnade vid åtta, sov lite över en timme. Efter det vaknade han var tjugonde minut ungefär:/. Strax innan tolv tog jag Oliver å la honom i vagnen i vardagsrummet istället. Tyckte att Henke skulle få sova lite eftersom han skulle upp å jobba.
Till tre inatt fick jag gå å peta i nappen å gunga på vagnen. Sen somnade han in å sov en timme. Efter det ville han ha mat så vi jag la mig i sängen å ammade. Både jag å Oliver somnade å fick sova iaf två och en halv timme. Sen tyckte Oliver det var dags att kliva upp.

Idag har vi skjutsat Eva till Östhammar. Vi passade på att gå in på Zim zalabim å köpa ännu fler ramar. Dom ska jag ha i sovrummet har jag tänkt. Blir att beställa hem mera kort snart igen;).

Nu ska jag äta lite lunch sen ska jag försöka få Oliver å sova en stund så jag också får mig en välbehövd vila.

2 kommentarer:

  1. Men fy! Stackare! Det måste ju vända snart. Man mår ju inte bra av att inte få sova :( Jag hoppas du sover så fort du får chansen nu. Och att det blir en bra natt i natt.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Tänkte höra om du har lust med promenad innan öf imorn?

    SvaraRadera