fredag 27 mars 2009

Sovit konstigt

Imorse vaknade jag å hade så satans ont i nacken:/. Måste ha sovit i någon knasig ställning inatt. Oliver börjar mer och mer komma in i sina gamla rutiner nu, gissa om vi är glada för det:).

Nu har jag suttit å betalat räkningar eller jag har skrivit in dom sista. Har ju Internet banken, så smidigt alltså. Men gud så mycket räkningar vi har den här månaden:(. Alla räntor på huslånet infaller på denna månad, suck. Men det är ju bara att betala å se glad ut.

Har kollat om jag får tillbaka på skatten iår, å det får jag:). Strax över 6000:- Jippi.

Lika fint väder idag också, så idag blir det promenad på förmiddagen. Det hann ju mulna på sig igår när jag bestämde mig för att vänta tills eftermiddagen, lite synd faktiskt.
Har lust att hitta på något idag men jag vet inte vad. Det är ju trotts allt fredag:)
Har ni några tips? Har lite snålt med pengar så det får inte kosta så mycket;).
Annars så får vi önska er alla en bra helg
Det är roligt att läsa bok:)
Men jag försår inte riktigt:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar