måndag 9 mars 2009

Måndag

Ja då var den helgen slut också. Men det gör inte så mycket, för Henke har ju ledig vecka nu;). Skönt med tanke på att man inte såg så mycket av varandra i helgen, Henke var ju på Metallica i lördags så sov dom på hotell och kom hem igår vid två. Men dom hade tur som hade lördagskonserten, för den hade blivit inställd igår för en av medlemmarna blev sjuk.

Ja idag ska vi ut på en promenix iaf, ska möta Anna och Alexander om ca 40 min. Oliver sover just nu så vi får se hur det går:/ men han brukar iof sig jämt sova fint i vagnen så det går nog bra ändå.

Henke har åkt in till stan med Robban, han skulle ha nån jäkla kabel till datan. Sen ska han in på IKEA och köpa stol åt lilleman;).

Får se om jag kan pallra mig iväg på friskis, dom skulle inte ha skivstång ikväll utan vara med på vanliga friskis ist. Men andra ord så blir det lite tidigare å passar mig lite bättre.

1 kommentar:

  1. Hej hej :)
    Mysigt med promenader :) härligt härligt!!
    Eftersom du tränar på friskis. Så kanske du kan ge mig ett tips om att alexander kan ta flaska, han gillar inte flaskan. Antar att oliver äter flaska.

    Kram

    SvaraRadera