söndag 8 mars 2009

Så trött

Idag känner jag mig som ett vrak. Är så trött:/. Men jag har ju mig själv å skylla, det blev som sagt ganska sent igår. Men trevligt var det.

Eva kom och åt här, Cillan och Alex kom senare. Vi kollade på film och åt ost och kex. Sen skjutsade jag hem Cillan och Eva vid halv elva. Alex sov över här så vi satt å pratade ett bra tag, sen somnade vi båda i soffan haha. Vaknade vid 2 och då gick vi och la oss. Sen vaknade Oliver halv åtta och var jättepigg, vilket inte vi var kan jag säga. Men det var ju bara att snällt kliva upp. Men jag har faktiskt tagit mig en behövlig tupplur nu under dan, så skön:).

Nu ligger båda mina pojkar och sover, men Oliver borde nog vakna snart. Skulle ju vilja stoppa han i säng i tid ikväll så Henke och jag kan hyra film och bara mysa:).

1 kommentar:

  1. Lät som ni hade mysigt igår :) Då är det ju värt att vara trött dagen efter. Skönt med tupplur under dagen iaf!

    Klockan 12 i morgon var det ja :) Då hinner vi till bvc bra till 13. Jag börjar bli lite mer nervös för sprutan nu. Just för att Alexander varit lite småförkyld. Men är det inte värre imorn så... Usch, vad jobbigt om han tycker det gör jätteont :S

    kramar

    SvaraRadera