tisdag 3 mars 2009

Det gick jättebra

Har precis kommit hem från efterkontrollen. Det gick jättebra. Oliver var vaken hela besöket. Fick så mycket beröm för att han var en så fin och glad liten kille=). Han flirtade med henne i stort sett hela tiden, haha. Sen tyckte hon även att han var så duktig och med hela tiden trotts att han är så liten.

Åter till mig. Alla proverna såg jättebra ut. Har bara 1 kg kvar tills jag är nere på vikten som jag hade vid inskrivningen. Sen är det några extra kilon som jag gick upp innan inskrivningen också som jag skulle vilja bli av med. Men det kommer, känner mig inte så stressad över det faktiskt eftersom jag inte har börjat träna än. Ska försöka ta tag i det snart;).

Ikväll ska vi åka till infomöte om babysim. Undra hur man skulle göra med betalningen, det stod nämligen inget om det på lappen man fick hem. Sen skulle det finnas badbyxor att köpa där ikväll, får se hur mycket dom kostar.

Nej nu ska jag äta lite lunch.

4 kommentarer:

  1. skönt att allt var bra och att du bivit av med vikten :)känns som om jag aldrig kommer att bli det, fast man har väl för bråttom som vanligt :)

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det inte är så långt kvar med vikten :) Ingen brådska där dock ju. 9 månader upp 9 ner är ju ett bra motto eller vad man ska kalla det ;) Våra barnvagnspromenader gör nog susen fram tills man kommer igång med träning.
    När ska vi komma och hämta er? Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar att köra dit men man vill väl ha lite extratid så att vi inte blir stressade att hinna...

    kramar

    SvaraRadera
  3. Då är vi där strax innan 17.30. Titta efter en skitig volvo, haha. Ses! :)

    SvaraRadera
  4. Å vad skoj med babysim! Arvid älskade det =). Ni får förresten en räkning hemskickad till er. Simbyxorna kostar 100:-. Lycka till!
    Kram Elin & Arvid

    SvaraRadera