onsdag 1 april 2009

1 april

Har ni blivit utsatta för något aprilskämt än då? Vi har sluppit det, än så länge;).

Idag har vi som vanligt varit iväg på ung mammagruppen. Lika trevligt som vanligt. Är så skönt att kunna prata med mammor i samma ålder som en själv. Nästa vecka är det ju påsklov å då är det inget. Men veckan efter det så ska vi bada. Det kommer att bli superskoj:).
Självklart blev det promenad innan med Anna & Alexander också. Oliver somnade redan vid 10.00 så han vaknade när vi hade gått halvvägs men det spelade ingen roll, han hade ändå sovit 1 h och 15 min. Så han låg bara å mös i vagnen resten av vägen. Det är så skönt att han kan ligga i vagnen trotts att han inte sover.
Det blev även en promenad efter träffen. Så skönt att promenera nu när det är fint väder;).

Min kära sambo håller ju på att tapetsera Olivers rum så innan jag gick hade han fått upp en våd och rivit sönder 3, haha. När jag kom hem hade han iaf kommit en bra bit. Han är bra duktig trotts sitt dåliga tålamod;).
Man blir ju lite orolig hur Oliver kommer att bli, haha. Mitt å Henkes tålamod kombinerat. Ska bli spännande å se om vi säger så:).

Plutt med sin fina mössa som han har fått av sin mormor.

3 kommentarer:

  1. Härligt med promenad :) åh ännu roligare är det när de äntligen har blivit vår :) såå härligt..

    Söt lilla oliver är :) kram

    SvaraRadera
  2. hoppas att han får min korta stubin, roooligt ni kommer få det då (; haha!

    SvaraRadera