onsdag 18 mars 2009

Vårkänslor

Det är så skönt ute idag, solen skiner och himlen är klarblå:). Hoppas verkligen att det här håller i sig nu.

Har ju varit iväg på ungmammagruppen och som vanligt tog jag och Anna en promenad före så att Oliver och Alexander skulle få sova innan. Men tror ni min lilla busunge ville sova, nope. Han blev istället jättetrött när det var dags för babymassagen som va idag. Så han hade inte alls någon större lust att ligga still å få en mysig massage. Nej fullrulle skulle det vara, haha. Som tur va fick vi ett häfte där det står exakt hur man ska göra, så det ska vi prova med ikväll istället. Är ju betydligt bättre och lugnare miljö här hemma också.
Oliver har börjat tycka det är svårt att koppla av när vi är borta, han vill ju vara med HELA tiden. Men idag somnade han faktiskt när vi var där, så det var skönt.

2 kommentarer:

  1. Vad snäll du är, jag blir ju generad, haha. Tack detsamma får man ju säga. Skönt att det händer grejer när man tar promenader och bär runt på bebis jämt :)
    Alexander kanske kan hålla kurs sen ;) Jag hoppas du får sova bättre i natt. Annars får du tänka på att det är en övergångsfas. svårt när man är trött men det blir ju bättre. Hoppas du kunnat ta dig en lur på dagen idag.
    Ses i morgon!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt med promenader i nu i de vackra vädret, ÄNTLIGEN VÅR! Får vi iaf hoppas på :) hehe..

    Min alex hade en period också att komma till ro o sova borta med. Hoppas de går bra med oliver..

    kram

    SvaraRadera