tisdag 17 mars 2009

Ingen fara

Det gick bra på BVC idag. Läkaren lyssnade på Oliver andning och hon sa också att det var luftvägarna som "klibbade ihop" och att detta skulle försvinna med tiden, skönt.

Sen åkte vi in till satn med Anna & Alexander. Först träffade vi Malin & Jonathan å åt lite lunch och satt och pratade, jättetrevligt.
På hemvägen svängde vi in på Gränby. Va fint det har blivit där, hade ju inte varit där sen dom byggde om. Så det var riktigt skoj å bara gå runt å strosa lite:). Klart att man handlade lite också, hehe. Till lilleman som vanligt så klart;).


Dom svarta haklapparna kunde jag bara inte låta bli, så klockrenar ju;). Den blåa köpte jag för den är så smidig att hålla ren, det är bara att skölja av den. Å napparna får vi inte glömma, har en viss förmåga att tappa bort dom:/.

Blev lite kläder från Kapp Ahl också. Dom kostade 59.50:-/st sen var det tag 3 betala för 2. Helt perfekt;).

Handlade även blöjor, gröt till lilleman och lite andra nödvändigheter.

Nu ska jag försöka natta plutten. Han har nästan inte sovit något alls idag och det märktes när det var dags att åka hem idag kan jag säga, då var han riktigt grinig och trött. Men bara jag fick honom att ta nappen i bilen så var det lugnt, så det blev en tupplur i bilen iaf.

2 kommentarer: