fredag 13 mars 2009

Full rulle hela dan

På förmiddagen så var det tandläkaren som stod på schemat. Oliver fick vara hemma med pappa medans jag åkte dit. Kom ju dit i tron om att jag skulle få dra en visdomstand, men icke. Tandläkaren som jag hade idag tyckte inte det behövdes eftersom det inte var något fel på tanden. Han visade istället hur jag skulle borsta så tandköttet skulle dra åt sig. Har ju en flik som ligger över tanden. Sen fick jag även min framtand lagad, äntligen.

Sen när jag kom hem så städade jag hela huset. Efter det var det dags för lunch.
Vid två ringde min bror å sa att dom var i Gimo och kunde komma och lämna köttet som vi har köpt. Helt perfekt tänkte jag, då slipper man åka till Ekeby och hämta det. Så nu har vi stått och packiterat köttfärs i 2h. Har fortfarande köttet kvar, men det får vänta till imorgon. Står ute i garaget nu där det är kallt så det ska nog gå bra;).

Nu ska jag sätta mig och bara mysa med min lille prins.
Blir nog försök till tidig sänggång idag. Ska ju på babysim imorgonbitti å då vill man ju vara pigg;).

Busungen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar