måndag 30 mars 2009

Beslutsångest

Hmm ska ju klippa mig imorgon men har liksom ingen aning om hur jag vill göra:/. Har kikat runt lite på internet å fastnade lite för dom här.


En lite längre page med andra ord. Har så jäkla slitet hår nu så jag vet att det kommer att behövas ta av en bra bit.

Vad tycker ni?

Aja vi får se hur modig jag är imorgon. Kanske kommer hem å bara ha toppat håret också, hehe. Men som jag känner nu så vill jag ha en ordentlig förändring;).

Nu ska jag krypa isäng, är helt sjukt trött.

1 kommentar:

  1. Det är jättesvårt när man är osäker på vad man vågar. Jag ska kapa av mitt i morgon jag. Ska bli så himla skönt :D Jag som sa att jag skulle spara senast förra veckan, hehe. Hoppas du kommer fram till hur du vill ha det. Jag brukar tycka det är bra att prata lite med frisören innan man bestämmer sig, Hoppas ni får en bra natt!

    kramar

    SvaraRadera