torsdag 26 mars 2009

Dagis

Nu har jag fyllt i papperna om dagis. Ska bara skicka iväg dom så står vi i kö sen.

Oliver har börjat sova lite bättre om nätterna nu, han vaknar fortfarande alldeles för många gånger men det går iaf åt rätt håll.

Idag måste jag städa lite här hemma, usch man märker verkligen hur skitigt det är när solen kommer fram:/. Längtar tills vi ska köpa ny dammsugare Har ju fått tejpa ihop slangen på den vi har nu, haha.

Å äntligen har jag beställt klipptid:). Det behövs verkligen kan jag säga. Ser ut som ett skatbo i skallen. Det sliter verkligen på håret när man ammar. Så på tisdag ska jag till gallerian å fixa frillan. Hmm undrar hur man ska göra. Är lite sugen på att klippa lugg, men vi får se hur det blir;).

Måste även hinna ut på en promenad idag, är ju så fint väder ute:). Men det får nog bli på eftermiddagen.

3 kommentarer:

  1. Jag kom fram rätt snabbt ändå som tur var. Hatar att behöva kontakta dom!
    Japp det är jag,hur visste du det? Jag som försöker skriva så anonymt:-)

    SvaraRadera
  2. Ja borde med gå o städa.. de syntes verkligen hemma hos mig när solen sken, blir nog det i morrn :)

    åh va kul med att klippa sig,behöver jag emd göra :)

    Åh vi ska också ansöka om dagis?? vilket datum tänkte ni sätta han på dagis? Om ni får plats..

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Skönt att nätterna går åt rätt håll :) Jag ska också skicka in papperna snart men blev så osäker på hur många timmar vi vill ha. Vet ju liksom inte hur det ser ut för min del då. Härligt med klipptid. Jag skulle bokat idag till nästa vecka men det glömde man ju såklart. Ska verkligen försöka komma ihåg imorn. Finns risk att jag är för sent ute för att få tid hos min vanliga :(

    Gardinerna är köpta på Ikea :) Jag tyckte priset var lite i överkant då vi köpte två paket med de gröna och två paket med de genomskinliga/vita men resultatet blev ju bra :) Visst är han duktig ja :D

    kramar

    SvaraRadera