söndag 15 februari 2009

Utmaning

Har fått en ny utmaning av Jessica och Anna.

Regler för utmaningen:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 8 sanningar om dig själv.
3. Utmana 8 personer.
4. Skriv ett meddelande till de åtta personerna så att de vet att de är utmanade.

Här kommer mina sanningar.

1. Jag är beroende av choklad, kan äta det varje dag.
2. Har tränat 3-5 gånger/vecka i stort sett hela mitt liv. Har dock inte kommit igång riktigt än, blir bara dom dagliga barnvagnspromenaderna än så länge.
3. Är ett riktigt städfreak, jag mår dåligt när det blir för stökigt här hemma. Men jag har iaf lugnat ner mig lite, ni skulle ha sett mig när jag var gravid haha snacka om galen;).
4. Älskar stark mat och längtar så efter att få äta det igen. Fungerar ju som sagt inte så bra nu när man ammar.
5. Skulle jättegärna åka till Thailand igen, det var så himla fint där.
6. Var klassens pajjas på högstadiet, jag var verkligen hur klantig som helst, haha.
7. Jag var riktigt trottsig i tonåren. Det är något jag skäms lite för idag=/.
8. Jag opererade hjärtat när jag var 5,5 år

Jag utmanar:

Ida
Mia
Cillan
Jennifer
MalinR
MalinS
Karro
Linn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar