måndag 2 februari 2009

Underbart

Har precis kommit hem från en långpromenad med hund och vagn. Oliver ligger fortfarande och sover i vagnen=).
Fick sällskap av Alexandra och Vito, det är ju alltid kul att ha nån att prata med;).
Yoshi har börjat gå väldigt fint vid barnvagnen nu, förutom när man möter andra hundar=/. Måste verkligen försöka träna bort det beteendet. Skulle ju verkligen behöva gå en lydnadskurs där han kan lära sig hur man ska bete sig med andra hundar som han inte känner.
Får nog bli en sån kurs till våren.

3 kommentarer:

  1. Ingen fara. Jag hade nog inte heller kunnat prata ändå. Milo vill ju så gärna hälsa och stannar man brukar han bli helt tokglad. Visst var det härligt i solen :) Tyckte Yoshi såg ut att gå jättefint, lite morr bara.

    Vi skippar öppna förskolan imorgon. Jag är så rädd för att Alexander ska få något värre. Funderar på att hålla mig därifrån tills förkylnings- och vinterkräkesjukperioder är slut. Om man inte kan lita på att föräldrarna har barnen hemma när de är sjuka liksom :(
    Ska ni gå? För om ni ska det så kanske vi kan mötas upp efteråt och ta en promenad iaf?

    kramar

    SvaraRadera
  2. Hej hej :)
    Hur gör din hund när du går med barnvagn mnär han möter andra hundar??? Min hund vaktar vagenen, fast de gjorde hon inte förr :( De be lirte jobbigt.. tråkigt..

    Jaa jag vet inte heller om det bli bio för min del.. vi får se..

    jaa jag vet man är ju rädd att dem ska sluta med att ta bröstet när man ska testa flaskan, de har du rätt i. De är jag med rädd för. Men vi får se hur det går..

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hehe, kände inte igen dig först! Fundera vem sjutton är detta :P
    Jodå, allt är bara bra här! Hmm, om jag kommit in i mammarollen vet jag inte.. har ju inte fattat det än hehe.. Känns som vanligt bara att man har en liten sak att ta hand om ;)
    Hur är det med er då?
    Har du hunnit fatta ännu att du är mamma? :)
    Kramis

    SvaraRadera