lördag 7 februari 2009

Hälsa på mor

Idag ska jag åka hem till ekeby en sväng. Yoshi ska också få följa med, han verkligen älskar att vara där=). Då får han ju busa med Kita(min lillasysters hund).

Semlorna blev för den delen supergoda, blir nog att ta en till ikväll;).

Sen ska man komma på vad man ska äta ikväll. Någon som har nåt bra förslag?
Är lite sugen på fläskfile med potatisgartäng å en sallad till, såg så himla gott ut på Jessicas blogg;).

Ja justja, fick hem min matta som jag hade beställt igår. Så nu måste jag försöka röja undan här innan jag kan lägga på den.

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en trevlig lördag :)
    Jag orkar inte ens tänka på vad vi ska äta idag, haha. Det där med listor var det ja... ;-)

    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte jag skulle lägga upp den där utmaningen som jag fick av dej.. men hur länkar man till dem man vill utman till?
    kram

    SvaraRadera
  3. Åh hihi.. jaa de va jätte god mat vi åt :) mums.. hihi.. hoppas ni haft en trevlig dag :)

    Kram

    SvaraRadera