torsdag 19 februari 2009

Så skönt

Har precis tagit ett långt och skönt bad. Jag släckte ner helt och hade typ 20 ljus tända, så mysigt. Dom senaste gångerna jag har badat så har Oliver fått badat med mig så det var faktiskt riktigt skönt att få bada själv idag. Även fast det är jätte mysigt att bada med min lilla prins också;). Men nu fick jag ju bada i det temperaturen som jag är van vid. Väldigt varmt med andra ord, haha.

Just nu sitter jag och mamma och väntar på att syster ska komma hem från jobbet. Hon skulle nämligen köpa med sig en massa gotta, mums.

Nu ska jag kolla på 2 1/2 män

Bibi

3 kommentarer:

  1. Hej hej:) Köpte dom på extraprs på barnenshus. Men jag köpte upp till 8kg för det skulle vara till 6 månader men Liam börjar växa ur dem nu. Köp sånna som är från 3-24 månader dom kan man spänna ut till sommaren så dom går att använda då med:) Blir ju billigare i ängden med sånna än engångs.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så mysigt med varmt och härligt bad :) Ibland saknar jag badkar!

    SvaraRadera
  3. Myyyysit :) synd att ni inte var på öppna förskolan igår

    SvaraRadera