söndag 15 februari 2009

Söndag

Ja då har hela den här veckan också gått snart. Nu är det ju sportlov också och inte nog med det Henke har sin lediga vecka också;). Får se om vi ska hitta på något. Men man har ju inte så mycket pengar nu så det får bli något som inte kostar så mycket i så fall.

Idag ska vi iaf bara ta det lugnt.
Tror jag ska bada med Oliver också, han älskar verkligen att bada. Och sen jag lät honom bada med mig i badkaret så vill han inte bada i baljan längre, haha. Men det gör inget, han får så gärna bada med mig istället;).

Får se när vi får hem papperna om babysim. Jag har ju anmält oss så dom borde nog komma snart. Längtar tills det börjar, kommer nog att bli super skoj=)

Nu ska jag nog hänga lite tvätt medans lillen sover.

Kram

5 kommentarer:

  1. Åh va kul med baby sim? hur fick du information om babysim? Kram kram

    SvaraRadera
  2. jaa jag vill oxå gå på baby sim

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag påmind igen att jag inte ringt om babysimmet. Jag är verkligen hopplös. Ska försöka komma ihåg det imorn. Är säkert ingen brådska men skönt att få det gjort.
    Promenad i veckan låter bra :) Hoppas ni haft en bra söndag!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Kom in på din blogg genom Ida´s och ser att ni också har anmält er till baby simmet! :) Jag började fundera om hon har glömt att skicka papper till oss, men då har hon säkert inte det om inte ni heller har fått det än! Ha de bra! kram från Lisa och Wilmer

    SvaraRadera
  5. Va kul Lisa, då kommer vi att få träffa dig och lilla Wilmer där=). Hoppas dom skickar ut papperna snart. Skönt att höra att det inte bara är vi som inte har fått papperna än;).

    SvaraRadera