fredag 20 februari 2009

Äntligen

Nu har jag fått papperna om babysim=). Dock inte något inbetalningskort, men det kommer väl senare.

Har precis badat Oliver också, gud så roligt hat tycker det är=). Sen hade han fått lite skorv igen och det försvinner när vi badar honom. Man liksom kammar bort det efteråt, jättesmidigt;).

Yoshi är som vanligt helt slut efter besöket i ekeby, det blir ju en massa bus med Kita där ute. Men det passar väldigt bra idag eftersom vi ska bort en sväng ikväll. Har blivit bjudna på middag hos Danne och Alex.

Nu ska jag försöka städa undan lite här hemma, har startat en maskin med tvätt också. Helt otroligt hur mycket mer tvätt det blir nu när man har en liten hemma.

1 kommentar:

  1. hallå stumpan! Jag kom på att jag kan ju inte följa med på babysimet på 2 månader om de skulle ha blivit så :( . Har ju tagit hål nu , så tråkigt att jag missar sånt .
    kram

    SvaraRadera