söndag 22 februari 2009

Söndag

Ja då var det söndag igen, hjälp vad veckorna går fort. Speciellt när Henke har ledig vecka, så typiskt=/.

Det blev ingen sovmorgon idag heller, Oliver vaknade 6.15 och var hur pigg som helst. Så det var lika bra att kliva upp innan han väckte Henke också. Så jag och Oliver kröp ner i soffan istället och kollade på toon disney, så mysigt. Å efter bara 15 minuter som Oliver igen, haha han är bra rolig den ungen. Men jag passade iaf på att sätta mig å kolla på Bedtime storys på datorn, en helt perfekt film att kolla på så här en söndag morgon.

Sen gick vi ut på en promenix med Anna och Alexander. Riktigt bra träning att vara ute och pulsa i snön med barnvagnarna kan jag säga;). Skulle nog behövas ett antal till sådana promenader egentligen.
Tänkte en sväng att vi skulle strunta i promenaden eftersom dom inte har plogat här än, men då kom jag på att jag ändå behövde in på ica en sväng. Å bara man kom iväg så var det riktigt skönt faktiskt, sen är det alltid trevligt när man får lite sällskap=).

Nu sitter jag och väntar på att Henke ska komma hem från träningen så jag kan hoppa in i duschen. Oliver ligger iof sig fortfarande och sover i vagnen men om jag skulle duscha nu så skulle han ju garanterat vakna;).

1 kommentar:

  1. Ja usch så veckorna går fort, verkligen för fort går dem.. man hinner kanppt med..

    Jaa de är verkligen härligt att gå promenader ute, men när det är såå mkt snö blir de en rejäl träning. kram

    SvaraRadera