torsdag 19 februari 2009

Hem till mamma

Henke har åkt på massage och jag ska packa iordning till mig och Oliver. För när Henke kommer hem ska han skjutsa ut oss till mamma så ska vi sova där=). Man får ju passa på när lillasyster är ute å svirar så man kan låna hennes säng;). Nog för att det finns plats så det räcker och blir över ändå men det är så skönt att sova i hennes rum, förmodligen för det har varit mitt innan jag flyttade hemifrån.

Ska bli riktigt skönt att komma ut dit, man blir liksom avlastad på ett helt annat sätt. Alla vill ju gosa och hålla Oliver så jag får typ bara ha honom när han vill ha mat, haha. Det är så kul att se mina småbröder med honom, dom är så duktiga med barn=).
Kan ju vara skönt att hinna pyssla om sig själv lite också. Jag ska helt klart ta ett bad ikväll iaf. Dom har ju nämligen ett bubbelbad där hemma, så underbart=). Sen blir det självklart en massa mys med plutten;).

Nej nu måste jag börja packa och sen försöka få i mig lite frulle.

Kram

2 kommentarer:

  1. Vad härligt :) Det är så skönt att få bli ompysslad som man bara kan bli hemma hos föräldrar. Jag hoppas du får jättemysigt och att du tar chansen att få egentid :)

    kramar

    SvaraRadera
  2. Åh låter härligt med ett bubbelbad :) hihi.. man skulle ha ett sånt hemma, men dusch går ju bra det med.. men kanske lite mysigaree med bubbelbad :)

    Kram

    SvaraRadera