onsdag 18 februari 2009

Kläder

Den här fina bodyn och byxorna fick Oliver av moster Annica igår.

Det här shoppade vi idag.

-En jättefin Nalle Puh dress, hade 50% rabatt på en vara så jag tog det på den.
-2 par mjukisbyxor, dom kostade bara 59:- st rena fyndet;).
-Sen ett par jeans, han håller ju på att växa ur dom han har.
Så allt gick på 306.50:- och jag hade 300:- i presentkort, så det var helt perfekt.

Sen handlade vi blöjor på willys såklart, riktigt billigt var det där. Libero kostade 98:-/paket om man handlade annat för 300:- och Huggies tror jag kostade 83:-, dom kostar 109:- här i Gimo tror jag.
Så nu har jag bestämt att vi ska börja åka in och storhandla i stan, vi har ju pratat om det jättelänge nu men det blir liksom aldrig av. Men när man ser att det är en sån skillnad så blir man nog illa tvungen.

2 kommentarer:

  1. Du fick ju mkt för presentkortet :) Egentligen ska man ju passa på att handla när man är i stan. Större utbud och billigare än här.

    SvaraRadera
  2. Hej jag ville bara tipsa dig om att på Hemköp i Östhammar kan man köpa Libero/ Pampers för 79kr om man handlar för 300kr.. Fast willys är väl billigare på andra varor också..

    SvaraRadera