lördag 14 februari 2009

Andra plats

Ekeby fick en andra plats idag, IGEN. Tycker lite synd om dom för att dom aldrig når riktigt ända fram. Men en andra placering är inte fy ska det heller tycker jag;). Å sen var det ju Gimo som tog första platsen, å dom är inte dåliga kan jag säga.
Tycker iaf att alla var jätteduktiga idag. Även b-laget som det inte riktigt gick lika bra för, men ändå höll skenet uppe. Det ska dom ha en stor eloge för.

Här ligger plutten i liggdelen å har precis vaknat från en vilostund.

Mamma och Oliver kollar på fotboll, eller ja Oliver verkar vara mer intresserad av nåt annat;)

Nu har våran lilla prins slocknat på golvet. Får bli en tidig sänggång för honom ikväll. Det är ju jobbigt att kolla på fotboll=)


3 kommentarer:

  1. Vad mysigt han ser ut att ha det på golvet :) Åhh, vad jag är sugen på att spela fotboll.

    SvaraRadera
  2. heej ja men va kul att du titta in till min blogg :) hoppas allt är braa kram

    SvaraRadera
  3. Nu har du ännu en utmaning i min blogg ;) Alla dessa utmaningar, haha. Tyckte iaf att denna var kul :)

    SvaraRadera