måndag 2 februari 2009

Måndag morgon

Ja då var helgen slut. Henke ska jobba eftermiddag den här veckan, usch tycker det är så tråkigt när han gör det=/. Men det är ju bara 5 dagar som tur är sen är han ledig igen :p.

Längtar till sportlovet nu kan jag säga=). Ska in till stan den 18 å då ska jag shoppa lite hade jag tänkt;). Blöjor framförallt, inte så kul att handla men man har ju inte så mycket till val.
Någon med lite koll som vet vart är det billigast inne i stan? Ska köpa Libero hade jag tänkt.
Ska också köpa simblöja hade jag tänkt. Blir perfekt till babysimet;).

Hmm undrar vad man ska hitta på idag då, blir nog en promenad lite senare iaf.

Nu ska jag hoppa in i duschen å sen blir det frukost.

1 kommentar:

  1. Perfekt dag för promenad om man tittar ut ju :) Roligt att shoppa, mindre roligt att shoppa blöjor, haha.

    Jo, har sovit något bättre inatt. Vi lät bli att bada Alex igår eftersom det löser upp slemmet i halsen så att det blir värre. Så igår andades han fint när han gick till sängs så då kunde jag vara lugnare :D

    SvaraRadera