måndag 9 februari 2009

Stan

Nu har vi precis kommit hem från stan. Vi har varit chaufför till Alex och Danne, dom skulle in å göra allergi test på Vito.
Gick iaf jättebra med lillen, han sov hela tiden förutom när han ville ha mat en gång. Vi åkte 8.30 och kom hem 13.10 så nu är Oliver riktigt pigg och glad=). Han sitter just nu i mitt knä och pratar för fulla muggar, haha.

Måste ju berätta vad som hände när vi skulle åka imorse. När jag startade bilen så var vinrutetorkarna på och eftersom det var ganska många minus imorse så va dom ju fastfrusna. Så ena bladet gick sönder, det bara flög iväg. Så jag stod och försökte få dit det ett bar tag men eftersom vi hade en tid att passa så fick strunta i det.
Vilken tur det var att det inte hade hunnit tina mer på vägen för då hade det varit lite jobbigt att köra utan vinrutetorkare. Åke iaf och köpte nytt när jag hade lämnat av dom hos veterinären Tur att det låg precis vid mekonomen=). När jag sen ska sätta dit det nya ser jag på beskrivningen att den gamla inte alls var trasig utan att jag hade försökt satt dit han på fel sätt. Så typiskt mig. Aja nu har man ett extra ifall det skulle gå söder igen.

Sen måste vi verkligen börja ställa in bilen i garaget istället. Hade vi gjort det så hade det ju aldrig blivit så här. Men det är lätt att vara efterklok=).

Nu måste jag försöka klippa naglarna på lillen, såg att han hade rivit sig i ansiktet igen=/.

3 kommentarer:

  1. Det där är ngt som jag med skulle kunna göra, men det är ju aldrig fel att ha en extra ifall den går sönder senare. Jag måste också klippa naglar idag. Var inte längesen jag gjorde det senast.

    Ska du med på bion på onsdag? Jag funderar på att bara fika men sen ska jag på efterkoll på samariterhemmet kl 15.
    Thuns på torsdag eller fredag skulle passa mig bäst om vi tar det denna vecka. Annars går det ju bra nästa med om inte du kan då.

    kramar

    SvaraRadera
  2. Hej!Kommer du med lillen på cafe´t imorgon? Isåfall ses vi där=) Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Jag ska iväg med min svärmor imorgon på förmiddagen så vet inte om jag hinner hem till 12 men om vi gör det kan jag ju höra av mig för då går jag gärna på promenad :)

    Thuns på torsdag förmiddag låter bra :) skönt om det är mindre människor där.

    kramar

    SvaraRadera