måndag 23 februari 2009

Stackars plutt

Skrev ju i förra inlägget om hur glad plutten var, gissa om det vände fort=(. Precis när jag skulle börja göra iordning maten så började han gallskrika. Det höll på i ca 20 min sen fick jag honom att somna i vagnen. Han sov dock bara 15 minuter sen var det dags igen=/. Tog då tempen, men han hade ingen feber så jag provade om han ville ha mat men då bara skrek han ännu mer.

Sådär höll det på i kanske en halvtimma sen däddade jag ner oss i våran säng å då ville han äta. Gick tydligen bättre när man låg ner. Så nu ligger han och sussar i våran säng. Han kommer nog att få ligga där hela natten, känner att jag vill ha honom nära inatt eftersom han inte har varit sig lik nu på kvällningen. Bara att hålla tummarna för att han kan sova ordentligt inatt.

Nej nu ska jag krypa ner i sängen jag med, känner mig helt slut.

Godnatt på er

2 kommentarer:

  1. Stackars liten! :( Skönt att han inte hade feber. Han är nog sig själv i morgon igen :)

    kramar

    SvaraRadera
  2. då kanske vi ses i kväll på tuperwere hos malin :) kram

    SvaraRadera