torsdag 12 februari 2009

Trevlig förmiddag

Nu har vi varit på Thuns.
Hittade 3 bodysar och ett par byxor till lilleman=).
2 stora kassar med dragkedja som jah har tänkt lägga urväxta kläder i.
Köpte även tvättservstter, dom är jättebilliga där. Dom kostar bara 15:-, brukar ju kosta minst 30:- i affären.
Sen köpte jag en liten present till Henke som han ska få på alla <3-dag

På vägen hem gick jag in å handlade lite. Såg då att dom hade orchideer för bara 59:- så jag var bara tvungen att köpa en. Tycker dom är så fina, vill ha sånna i hela huset;).

3 kommentarer:

  1. Hej hej :) Ni verkar ha haft en bra dag.
    man hittar alltid något på Thun´s så billigt!! Hihi :D
    Jaa orkideer är ju så fina, har några sånna i mina fönster :) dem har så vackra färger :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Aa det är super roligt : )
    Ni med kram

    SvaraRadera
  3. Hihi Thuns jag har bott där ute fast inte vid thuns precis men i Knutby du vet :P Måste tillägga att jag inte var medlem i församlingen haha

    SvaraRadera