lördag 14 februari 2009

Alla <3-dag

Idag har vi tagit oss en välbehövd sovmorgon. Jag va så himla trött igår kväll. Oliver somnade vid nio och då gick jag och la mig också. Sen vaknade jag av lillen och kollade på klockan 04.40 wow han hade sovit hela 7,5h i sträck. Snacka om lycka=). Men vi somnade om båda två och sov till halv nio, så skönt. Henke jobbar ju den här helgen så vi kunde lika bra ligga kvar å mysa i sängen.

Nu ska jag slå in Henkes present och sen äta lite frukost.

Runt halv ett kommer mamma och hämtar upp oss. Vi ska ju åka och titta på fotbollscup o Östhammar;). Är ju bara ett måste eftersom lillasyster ska vara med och spela, måste ju hejja på moster/syster/dotter.

Justja måste lägga fläskfilen i marinad så det bara är att steka på den när man kommer hem. Sen måste jag komma ihåg att köpa kroketter. Får bli det till middag ikväll, enkelt och gott;).

1 kommentar:

  1. Mysigt mysigt!! Härlig middag ni kommer få :) söta bilder på lilla oliver :)

    Kram o glad alla hjärtans dag

    SvaraRadera