torsdag 26 februari 2009

Gårdagen

Det var jättetrevlig på tupperwere partyt igår. Det var en massa mammor med barn där. Blev tyvärr inget handlat för min del eftersom min lilla prins var vaken hela tiden och ville ha mammas uppmärksamhet. Men det gör inget eftersom jag känner den som sålde och kan kontakta henne sen om det är något jag vill ha.
Här kommer lite.
Noah pussar Elvira på pannan, så gulliga.

Noah med mamma Emelie och Elvira med mamma Emma

Alexander ligger å kikar på kärleksparet=)

Här har vi Noah och Oliver i babygymmet

Sötnosar

Här är en liten filmsnutt. Det var tyvärr lite mörkt i rummet så filmen blev inte så bra. Så här låg dom ett bra tag. Det är ju så skönt när dom har börjat kunna roa sig själva korta stunder.

Men efter ett tag så lessnade Oliver och blev lite kinkig och lät alla få höra hans ljuva stämma, haha. Mammas lilla tokbebis;). Kan ju säga att den här ungen har en ordentlig pipa, det skär verkligen i öronen när han sätter igång. Så vi bestämde oss för att det var dags att bege sig hemåt eftersom han inte ville lugna ner sig. Han var så trött stackarn så han somnade direkt när jag satt honom i babyskyddet.

Trodde att han skulle somna direkt sen när vi kom hem, men icke han var klarvaken och satt uppe med oss till 23.30. Men det gör inget han var så himla glad ändå å sen sov han till 6.00 då han fick lite mat sen somnade han om och sov till 9.30 snacka om skönt.


1 kommentar:

  1. Åh va mysigt ni verkar ha haft det.. Jag kunde tyvärr inte komma :( alexander var förskyld men är mkt bättre idag. kram

    SvaraRadera