onsdag 25 februari 2009

Ung mammagrupp

Idag var det första gången som ung mammagrupp var. Det var bara en timme idag, va bara en koll så det fanns intresse å det gjorde det=). Var iaf 5 mammor med barn, 2 blivande mammor. Kul när det är så här på orten tycker jag, då det finns stor chans att man håller kontakt senare också;).
Vi skulle fundera på vad vi ville göra på dessa tider till nästa gång. Det var prat om en sjukgymnast skulle komma dit för att visa hur man lyfter dom små busarna på rätt sätt. Tycker det skulle vara jättebra eftersom dom börjar ju faktiskt väga lite nu.
Sen var det massa annat man kunde hitta på, ska bli riktigt skoj=).

Å måste ju berätta att jag satt Oliver i barnstol för första gången när vi var där också. Han satt så fint. Så nu måste jag åka till IKEA för att införskaffa mig en sån=). Blir nog en blå tror jag.

Sen blev det som vanligt en promenad med Anna och Alexander. Det är ju så perfekt att ta en promenad direkt efter då dom små ändå ska sova en stund. Sen är det så kul att jag och Anna har hittat varandra. Känner att jag kan prata med henne om så mycket. Vi har ju ganska mycket gemensamt;).

Nu sitter jag å väntar på att vi ska åka till Malin och Jonathan. Ska hämta upp Anna å Alexander 18.30. Ska bli kul att träffa alla igen. Måste komma ihåg kameran också, så korten därifrån kommer nog imorgon;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar