torsdag 12 februari 2009

Snacka om trött

Inatt vaknade jag av att Oliver ville ha mat. Kollade på klockan och den va 05.20 så jag sa till Henke att han var tvungen att gå upp nu annars skulle han komma försent till jobbet. Efter att ha tjatat ett tag så kollade jag igen å då var det ju en kudde som låg där, hahaha. Man får väl skylla på att man var riktigt trött.

Sen har jag nog fått grymt mycket sämre syn efter graviditeten. Men dom säger ju också att man inte ska skaffa nya glasögon innan ett halvår efter man slutat amma. Man kan tydligen få sämre syn när man ammar. Så jag får nog allt väta ett bra tag till. Är ju ganska bra det för min del, har liksom inte alls råd med det just nu iaf.
Har ju planerat att börja jobba extra till i sommar, så då kan man ju få ihop lite extra pengar;)

Men det var som sagt tur att inte Henke var hemma, då skulle han ju ha trott att jag hade blivit helt galen=).

Aja nu ska jag göra mig iordning så vi kan ge oss iväg sen.

Ni får hålla tummarna för att vi hittar någe fint på Thuns;)

Kram kram

1 kommentar:

  1. Hihi, så där kan jag med vara. haha trött :) hihi.. men de är ju normalt.. hehe.. :)

    Jag ska kanske också börja jobba extra i sommar :) Kan va bra o tjäna lite pengar ju..
    kram

    SvaraRadera