måndag 23 februari 2009

Fullt upp

Idag har det varit mycket.
Först skjutsade vi svärmor till Östhammar för hon skulle på möte där och medans hon var på det passade vi på att åka till Zim zalabim å kika lite. Shoppade hem lite ramar för dom är riktigt billiga där.

När vi kom hem slängde jag ihop lite lunch till mig å så fick även Oliver äta. Sen var det dags att bege sig av igen. Nu skulle vi till BVC för Oliver skulle få sin 3 månaders spruta. Å usch så lessen han blev, det gjorde verkligen ont i mammas hjärta när jag var tvungen å se honom ha så ont=(. Första var inte så farligt men den andra var värre. Som tur var så var han inte lessen så länge. Men jag satt mig iaf å ammade i väntrummet så att han skulle vara nöjd när vi skulle gå igen.
Blev en promenix med Anna och Alexander direkt efter å det var lika trevligt som vanligt. Båda sov så fint hela tiden=).

Gick sen upp till Alexandra en sväng å Oliver fortsatte att sova. Men efter ett tag så piggnade han till å var lite hungrig. Så det blev mat å sen lite bus. Sen blev det lite kinkigt så då begav vi oss av hemåt igen.

Nu sitter min lilla buse i babysittern å är så glad=) han skrattar, pratar å slår på sina nallar som han har på babysittern. Ska nog försöka äta lite nu medans han tycker det är okej att roa sig själv;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar