söndag 1 februari 2009

Redan

Då har hela januari gått också. Tiden bara rinner iväg, förstår inte riktigt vart den tar vägen=/. Tycker man inte gör speciellt mycket om dagarna men ändå går tiden så otroligt fort.

Känner mig riktigt mörbultad idag=/. Hade en ganska jobbig natt. Oliver vaknade typ varannan timme och var jättesvår att natta efter varje amning. Hoppas verkligen att det bara var en engångsföreteelse.

Nu ska jag bara göra mig iordning lite sen ska vi ut på en promenad. Ska ta en sväng till Eva tror jag. Henke är ju ändå å tränar.

Ha en riktigt bra söndag nu;)

3 kommentarer:

  1. Vilket sammanträffade! Ja han skulle ha kommit 11/12 egentligen man han hade brottomt till mamma och pappa :D Vi har de jätte bra, de är ju lite trix och fix innan man lär sig hur de ska vara och då är de nått annat man ska lära sig :D hur mår eran kille då? Kram från oss

    SvaraRadera
  2. jag är född den 22 mars -88 :D hehe..

    SvaraRadera
  3. Jepp, rea på lindex :) köpte 3 bodys för priset av 2 sen hittade jag 2 andra bodys för 19,50 styck.De som kostade 19,50 fanns tyvärr nästan bara i små storlekar annars hade jag köpt fler. pyjamasen var det normalpris på.

    Jag har inte ens tänkt på att det är februari nu. jisses vad fort det går :S

    SvaraRadera