måndag 2 februari 2009

Familjen annorlunda

Sitter och kollar på en svensk realityserie just nu. Lite skoj å se faktiskt. Jag kan ju själv relatera i att leva i en stor familj eftersom jag själv har 6 syskon. Och svar ja vi är helsyskon allihopa=).

Så nu sitter jag å tänker tillbaka när vi bodde hemma allihopa, gud så mycket roligt vi hade tillsammans. Å självklart fanns det dom dagar man önskade man hade varit ensambarn, haha. Men idag kan jag säga att jag är väldigt glad över att jag har en stor familj.

Får se vad antalet blir i våran lilla familj;). Kan ju säga redan nu att vi INTE bara ska ha ett barn, men det kommer nog att få dröja ett tag innan nästa kommer.

3 kommentarer:

  1. Joo jag ahr alltid drömt om en stor familj :) med många barn.. en riktigt "pip larsson familj" om du vet vilka de är =)

    SvaraRadera
  2. Jag är så sugen på en liten knodd till redan. Gäller ju att ligga i egentligen om man vill ha många barn innan 30. Iaf vad jag vill :) Men dröjer nog ett tag för oss med, haha.

    SvaraRadera