torsdag 26 februari 2009

Hunnit med mycket trotts allt

Tog ju som sagt sovmorgon imorse. Så det blev ingen öppnaförskolan idag, men det gör inget det är ju trotts allt 2 ggr/v ändå. Sen behövde både jag och Oliver få sova ut ordentligt.

Men har ändå hunnit varit ute och skottat uppfarten. Oliver fick ligga ute i vagnen å sova medan. Sen gick jag in och damsög på engång eftersom oliver ändå sov fortfarande. Så jag har fått min träning för idag;) blev ju pinsvettig.
Sen har jag även hunnit med att göra köttbullar på 1½ kilo köttfärs, mums det är ju så gott med hemmagjorda köttbullat.
Våran glada lilla plutt idag.

Måste numera ha haklapp på plutten eftersom han dreglar floder=).

Å sen måste jag ju berätta att jag blev så glad igår, det var inte en utan två som kommenterade hur lik Oliver var sin mamma. Först min BM som jag träffade på ungmamma gruppen sen även två av mammorna på tupperwere partyt. Blev så glad har nämligen bara fått höra hur lik han är Henke å sen min lille bror, men aldrig att han är lik mig.

Men det är ju så att det är ju så att det är 50% mamma, 50% pappa och 100% Oliver;).

4 kommentarer:

  1. så skönt :) idag var första gången som någon har sagt att meja liknar mej, innan har det bara tjatats om hur lik sven hon är, och jag kan inte ens se det...

    SvaraRadera
  2. Åh va skönt att du gjort lite träning idag, jag önska jag också hade städat lite idag. men de får bli i morrn :)

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Precis vad jag tänkte när jag såg det understa kortet, att han var såå lik mamma :-)

    SvaraRadera
  4. Haha jo det kan nog stämma, det har han nog fått efter mig;)

    SvaraRadera