måndag 16 februari 2009

Lite gnällig

Idag har plutten inte riktigt varit på humör. Jag har inte fått honom att sova ordentligt så det har bara blivit 10min sovstunder hela dan. Just därför är han trött och grinig just nu och man kan inte sätta mer honom alls. Känns lite jobbigt eftersom man blir så himla låst:/. Det är ju tur att Henke är ledig så det är han som har stått för matlagningen idag;).
Just nu hoppas jag på att han ska kunna sova bra inatt trotts att han har sovit så dåligt under dan. Oftast brukar det bli så att han sover jättedåligt på natten när han inte har kunnat sova ordentligt på dan, men men vi får se hur det blir.
Nu ska jag nog slå mig ner i soffan å kolla på tv. Får se om Oliver har lust med det;)

5 kommentarer:

  1. awhi fasters ögonsten , säg åt ungen att sova innan ja kommer och dåru.. HAHA skoja :D<3

    SvaraRadera
  2. Lilla vännen, hoppas att han sover under natten så ni också får sova :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Det är så jobbigt när det är sådär. Jag hoppas han sover i natt iaf!

    Vi går gärna på promenad imorn. 11 utanför vc blir jättebra. Vi ses!

    kramar

    SvaraRadera
  4. Grabben behöver en ångmaskin. /Kubben

    SvaraRadera