torsdag 1 april 2010

April april

ny månad idag då.
Har ni råkat ut för något aprilskämt än då? Eller kanske utsatt något för det;). Själv har jag klarat mig ganska bra. Bara tok Malin på Ica i Gimo som lurades med att mitt köp inte gick igenom, haha. Å virrig som man är gick man ju nästan på det trotts att jag faktiskt såg att det gjorde det. haha får väl skylla på att jag är en virrig småbarns förälder;).

Oliver blev iaf superglad av att han fick komma ut idag:). har varit jobbigt nu när han har varit sjuk och inte fått gått ut och lekt. Han älskar ju att vara ute.

Har iaf haft en ganska lugn och skön dag idag. Först åkte vi till Eva och var där till strax efter fyra. Så när man kom hem var det bara att börja med maten. Blev Stekt kyckling, couscous och wookgrönsaker. Gjorde en heldel så nu har jag lite matlådor till i helgen också:).
Imorgon blir det som sagt jobb för min del, 11.30-21.00. Amanda (Olivers kusin) skulle komma ut imorgon så jag hoppas hon kommer innan jag åker. Vill ju träffa lillskruttan, det är ju alldeles för sällan vi ses:/.

2 kommentarer:

  1. Tycker synd om dig som jobbar över påsk men hellre över påsk än annan högtid iaf :) Jag blev inte lurad av ngn. Trist, hihi.

    Självklart kan jag hjälpa dig med kosten. Är alltid bra med övning dessutom :) Jag har inget emot att diskutera igenom om du vill, måste ju ha en del detaljer och mål med mera för att det ska bli ett bra upplägg :) Även om jag tycker det är roligast med graviditet så tycker jag det är kul med kostråd till icke-gravida med :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. hihi.. jag lycjades inte bli lurad eller lurades inte alls också. så jag klara mig bra :) hihi.. hur går de ananrs med huset? kram och glad påsk :)

    SvaraRadera