måndag 5 april 2010

Idag måndag

är jag glad för att...
  • helgens 30h jobb är över. Kommer att bli nice med en extra slant i kassa till nästa lön;).
  • mitt körkort hittades i lösdags. Har hämtat det idag.
  • att jag slapp P-böter när jag blev stoppad av polisen idag på vägen in till stan när jag skulle hämta mitt körkort. (Jag vet typiskt min tur att bli stoppad just då, haha)
  • jag hittade en jättefin kortärmad skjorta till Oliver för endast 49:-
  • fick trevligt sällskap in till stan idag. Tack Anna för idag och tack för lunchen också:).
  • är ledig imorgon också, så då ska vi dona lite här hemma.
  • jag har världens underbaraste lilla familj som jag älskar så otroligt mycket.
  • april är här, vilket faktiskt är en vårmånad.

1 kommentar:

  1. Låter som en riktigt kanon dag och skönt att jobbhelgen är över! Hoppas ni har en riktigt fin kväll, kramar från Åstorp

    SvaraRadera