söndag 25 april 2010

Söndag= ångest

börjar känna det nu. Vill inte jobba imorgon:/. Som tur är jobbar jag bara måndag-torsdag sen får jag långhelg:). Synd bara att H jobbar då, eller han vet inte om dom ska det än. Som vanligt får dom väl reda på det typ dan före.
Igår hade vi ju Eva och Kubben på besök. Vi åt god mat; kött, hasslebackspotatis och sallad. Blev även en heldel god dricka till;). Vi spelade kort och hade det trevligt. Är absolut något vi får göra om snart.
Det slutade iaf med att Henke ringde efter Fredrik för skjuts eftersom han fick för sig kl 1.00 att han skulle till Danne (hans bror) för att fortsätta festen där. Haha så jäkla rolig ju. Vi andra tog kväller lite efter det.
Kan ju säga att jag mådde prima när jag vaknade imorse;). Hade förväntat mig att må lite dåligt iaf, men icke.
Vi provade gungan igår. Den var mycket populär:)
Oliver med sin nya mössa som hans snälla mormor har gjort.
Oliver och farmor har pusskalas innan sängdags:).

Nu har jag skickat iväg Anna & Emil med Oliver i vagnen och Yoshi på en promenad. Hoppas verkligen Oliver kan sova lite så han är pigg i em när vi ska åka på fotboll. Skulle ju vara bra om vi fick lite ordning och reda med sovrutinerna nu. Blir ju att lämna tidigt på dagis hela den här veckan och då kan det ju vara bra om han somnar i skaplig tid om kvällarna också.

Gårdagen bästa kommentarer:

  • H ringer någon och kommer sen in i v-rummet igen. "F*n vad bra svenska han pratade nu då. Ojdå, jag ringde visst fel person."
  • H ska förklara vem en person är och vi frågar efter namn. " men vad f*n, jag tycker typ alla heter Maria.

Kanske inte ser så kul ut men vi som var där (och var vakna) fick oss ett rejält skratt iaf:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar