söndag 4 april 2010

Effektiv söndag

  • har hunnit jobba 7-16.
  • har haft Eva, Cillan och Kubben här på lite påskmat.
  • har städat.
  • har badat Oliver.
  • har själv badat, snacka om det var skönt.
  • och nu efter Oliver somnade 19.30 så har jag hunnit skura golven:)

Fy fan vad jag är bra;). Känns verkligen kanon att ha städen gjord redan nu. Då kan jag ägna mig åt Oliver till 110% dom kommande två dagarna. Imorgon ska vi dra till stan med Anna & Alexander. Jag ska hämta mitt körkort som har blivit funnet:). Så skönt att slippa beställa nytt. Sen har jag även lite andra småärenden som jag tänkte uträtta.

Nu väntar ett välförtjänt soffmys;).

2 kommentarer:

  1. Verkligen ett välförtjänt soffmys! Tack än en gång för att du tagit dig tid att leta efter min ring! Jag blev så himla glad så efter att jag lagt på telefonen bölade jag ett tag. Börjar nästan undra om hormonerna efter graviditeten/amningen är kvar, hihi :P Trodde verkligen att det var mission impossible att hitta den igen.

    SvaraRadera
  2. Bättre sent än aldrig så hinner jag titta förbi och önska en riktigt fin påsk!

    Många kramar Jenny

    SvaraRadera