måndag 19 april 2010

Nu börjar jag förstå

varför Oliver har sovit så dåligt den senaste tiden. Upptäckte två nya tänder idag och fler som är på G. Det var inte heller hörntänderna som hade kommit utan två längre bak. Vill nog inte veta hur han blir när hörntänderna väl kommer:/.
Fick iaf isäng honom vid nio idag, vilket känns väldigt bra då han har somnat vid 22.30-23.30 under helgen. blev en skapligt tung helg på jobbet kan jag säga.

Nu blir det nog att krypa isäng även för mig. Imorgon blir det jobba igen.

3 kommentarer:

  1. Jag har fått lära mig att de tänderna ska komma före :) Så det blir ett hål mellan de i mitten och den utanför. På Alexander har det inte varit någon stor skillnad på tanden mitt emellan och de längre in. Jag fasar mer för de längst in men förhoppningsvis går det utav bara farten :) Skönt att få förklaring. Hoppas det går snabbt nu så att han kan börja sova bättre och framför allt tidigare!

    SvaraRadera
  2. jaa ibland är de inte lätt med tänderna för dem. hoppas de går bra ändå. kram ifrån oss

    SvaraRadera
  3. föresten vi måste ju ses snart.

    SvaraRadera